سنگ بازالت شیاردار | ویژگی‌های سنگ شیار خورده بازالت

بازالت شیاردار

بازالت سابیده شیاردار
بازالت نسابیده

سنگ بازالت شیاردار

سنگ بازالت شیاردار در سایز و ابعاد مختلف مانند ۱ سانت، ۲ سانت تا ۷ سانت تولید می شود. انواع طرح شیار به درخواست مشتری روی سنگ حک میشود. قیمت سنگ بازالت همدان شیاردار به طرح مورد نظر شما بستگی دارد.

پخش ویدیو
سنگ بازالت شیاردار یکی از پرفروش ترین و بهترین فراوری های سنگ بازالت است که در بین سایر سنگ های ساختمانی محبوبیت خاصی دارد. این نوع از سنگ با ظاهر شیاردار خودش علاوه بر جذابیت و زیبایی ظاهری که به نمای خارجی و داخلی ساختمان می دهد، استحکام بسیار زیادی دارد که می تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان به خصوص در نمای خارجی ساختمان های ویلایی شود. برای خرید سنگ بازالت شیاردار و آشنایی بیشتر با آن همراه ما باشید. بازالت فراوری شیاردار

ویژگی و مزایای کاربرد سنگ بازالت شیاردار در ساختمان سازی

به طور کلی، سنگ بازالت در سه نوع صاف و صیقلی، تراشیده و شیاردار تولید می شود که هر یک ویژگی ها و مزایای خاص خودشان را در ساختمان سازی دارند. مهمترین آنها در سنگ بازالت شیاردار، عبارتند از:

وزن مناسب و چسبندگی بسیار بالا به ملات

سنگ بازالت شیاردار از نظر وزنی بسیار سبک بوده و جزء مصالح اصلی برای سبک سازی ساختمان محسوب می شود. این سنگ در نمای خارجی و داخلی ساختمان کاربرد بسیاری دارد و می توان از آن در قسمت های مختلف برای محوطه سازی و به عنوان کف پوش استفاده کرد. از طرفی هم سنگ بازالت طبیعی برای کف پوش پیاده روها، اطراف استخر، محوطه های پارکینگ، سنگفرش ها، سنگ باغ، سنگ های روکش دیوار، پله ها و محوطه سازی در داخل و خارج بسیار ایده آل و مناسب است. سنگ شیارخورده بازالت

مقاوم در سرما و گرمای شدید

سنگ بازالت شیاردار به کارگرفته شده در محوطه سازی و بازسازی ساختمان های ویلایی و حتی در مناطق حساس ساختمان مانند گاردن روف تحت هیچ شرایطی یخ نمی زند و بر اساس شرایط آب و هوایی ترک نمیخورهد. حتی در تغییرات دمایی بالا تغییر شکل نمی دهد. ویژگی منحصر به فرد رنگ سنگ بازالت شیاردار رنگ سنگ بازالت شیاردار دقیقا مشابه بتن اکسپوز است که اکثر آرشیتکت ها در طراحی مدرن علاقه زیادی به استفاده و کاربرد این سنگ در ساختمان سازی دارند. این سنگ بیشتر در انواع رنگ های خاکستری و تیره موجود است که بهترین رنگ برای نماهای خارجی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

تنوع در طرح

سنگ های بازالت شیار دار هم به صورت تخت سنگ و هم به صورت کاشی های بازالت در بازار فروخته می شوند. کاشی های بازالت شیاردار با طرح و بافت منحصر به فردی که دارند می توانند زیبایی ظاهری خاصی را در دکوراسیون داخلی ساختمان ها ایجاد کنند. از طرفی هم تخت سنگ های بازالت شیاردار در اندازه های مختلف در ایران بازالت تولید و برش داده می شود که به راحتی می توانید اندازه مورد نیاز خود را متناسب با کاربرد و ساختمان خود تهیه و خریداری کنید.

قیمت سنگ بازالت شیاردار

به طور کلی سنگ بازالت شیاردار نسبت به سایر سنگ های طبیعی مناسب بوده و استفاده از آن در ساختمان سازی کاملا مقرون به صرفه است. از طرفی هم عوامل مختلفی از جمله کیفیت و مرغوبیت سنگ و ناخالصی های احتمالی در ترکیبات آن ممکن است بر قیمت سنگ بازالت شیاردار تاثیر داشته باشند. اما یکی از مهمترین فاکتور ها در زمینه قیمت سنگ بازالت شیاردار این است که بتوانید آن را به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای از تامین کنندگان بزرگ سنگ بازالت مانند ایران بازالت خریداری و تهیه کنید. بدون شک قیمت نهایی و تمام شده سنگ بازالت شیاردار در مراکز خرید بزرگ آن، نسبت به کیفیت و مرغوبیت سنگ کاملا مناسب بوده و با خیالی راحت می توانید بهترین نوع سنگ بازالت شیاردار را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بازالت

کاربردهای سنگ بازالت شیاردار

سنگ بازالت شیاردار جز زیباترین و جذاب‌ترین فراوری های بازالت است و اغلب مشتریان در موارد زیر از این سنگ استفاده می‌کنند:
  1. نمای ساختمان
  2. دیواره ساختمان‌ها
  3. بدنه ساختمان
به دلیل پایین بودن استحکام سنگ بازالت شیاردار، بهتر است از این سنگ تنها برای ظاهر و زیبایی ساختمان استفاده شود

سنگ بازالت شیاردار را از کجا و چگونه بخریم؟

یکی از مهمترین موضوع در مورد خرید انواع سنگ ها، پیدا کردن مراکز تامین کننده اصلی سنگ است که چالش خاصی را برای خریداران ایجاد کرده است. این در حالی است که ایران بازالت به عنوان بزرگترین تامین کننده سنگ بازالت توانسته است تا حدودی زیادی این چالش را برطرف کنند و با تولید انبوه انواع سنگ های ساختمانی مانند بازالت چرمی، بازالت بوش همر، بازالت اسکرچ، بازالت سابیده هوند، بازالت ماکو، بازالت همدان و همچنین سنگ بازالت شیاردار بازار سنگ ایران را در اختیار بگیرید. این در حالی است که خرید و حمل و نقل انواع سنگ های بازالت در ایران بازالت در کنار مرغوبیت و کیفیت بی نظیری که دارند به راحتی و با سهولت کامل صورت می گیرد. خریداران به راحتی می توانند انواع سنگ بازالت مورد نیاز خود را فقط با یک تماس تلفنی از ایران بازالت خریداری و تهیه کنند. کارشناسان باتجربه و مجرب در ایران بازالت پاسخگوی خریداران عزیز هستند تا راهنمایی های لازم در مورد انتخاب، نحوه خرید و حمل و نقل را به آنها ارائه دهند.

سوالات متداول

  1. سنگ بازالت شیاردار چیست؟ یکی از بهترین فراوری‌های سنگ بازالت است که دارای ظاهری جذاب و شکیل‌تر است.
  2. سنگ بازالت شیاردار را از کجا بخریم؟ شرکت ایران بازالت خود تولید کننده انواع سنگ بازالت و فراوری‌های مختلف آن است که شیاردار یکی از مهم‌ترین آنهاست.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *