بهترین سنگ پشت تلویزیون کدام است؟ اهمیت تی وی وال TVWall

سنگ تلویزیون

حتما در کاتالوگ‌های طراحی دکوراسیون داخلی بارها تصاویر سنگ تی وی وال‌ (سنگ پشت تلویزیون) را به رنگ تیره دیده‌اید. شاید استفاده از رنگ تیره در دیوار منزل برای شما عجیب باشد. اما امروزه در طراحی نمای داخلی منازل به کوچک‌ترین جزئیات نیز توجه می‌شود. طراحان داخلی دکوراسیون و علاقمندان معماری داخلی نهایت توجه را در انتخاب مصالح و عناصر به کار رفته در محیط خرج می‌کنند؛ زیرا می‌دانند که هر تغییر کوچک در اکسسوری‌ها و اجزای خانه می‌تواند نقش زیادی در چشم نواز بودن یک دکوراسیون ایفا کند. یکی از قسمت‌های بسیار چشم‌گیر و مورد توجه هر منزل دیوار تلویزیون است که با نام TV wall شناخته می‌شود. به نظر شما بهترین گزینه برای طراحی این دیوار کدام است؟

tv wall تی وی وال

به دلیل اهمیت این قسمت در زیباسازی منزل، استفاده از سنگ بازالت در دیوار پشت تلویزیون یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای طراحان به حساب می‌آید. زیرا انتخاب صحیح و اصولی سنگ تی وی وال می‌تواند نقش مهمی در هماهنگی دکوراسیون با سایر اثاثیه‌ی منزل داشته باشد. در ادامه‌ی مطلب نکات بیشتری در رابطه با استفاده از سنگ بازالت در TV wall ارائه می‌کنیم تا بتوانید طراحی داخلی منزل خود را بسیار حرفه‌ای تر پیش ببرید.

طراحی تی وی وال برای سنگ پشت تلویزیون

مدت‌هاست که انواع سنگ بازالت در بخش‌های مختلف ساختمان‌سازی از جمله نمای بیرونی ساختمان‌ها‌‌ کف‌پوش خیابان و پیاده‌رو و غیره استفاده می‌شود. استفاده از سنگ بازالت در نمای خارجی ساختمان‌ها توانسته مرغوبیت این سنگ را نشان دهد، اما شاید برای شما هم جالب باشد که این سنگ در نمای داخلی و طراحی دکوراسیون خانه‌ها نیز بسیار محبوب و پرکاربرد شده است. به زبان ساده کاربرد سنگ بازالت برای جای جای خانه است. سنگ بازالت با تم تیره‌ای که دارد می‌تواند هماهنگی مناسبی بین رنگ‌ها و اثاثیه‌های منزل ایجاد کند، این سنگ با رنگبندی از طیف طوسی روشن تا تیره و حتی به رنگ مشکی در بازار موجود است و شما می‌توانید برای خرید سنگ بازالت با بهترین قیمت و اندازه به ایران بازالت اعتماد کنید.

استفاده از سنگ بازالت در پشت تلویزیون

امروزه استفاده از این سنگ در قسمت‌های مختلف خانه مثل تی وی وال، دیوار شومینه، لابی هتل، دیوار آسانسور، دیوار بین کابینت‌ها، سرویس بهداشتی و غیره بسیار رایج شده است. طراحی تی وی وال با سنگ بازالت باعث می‌شود که نمای پشت تلویزیون بسیار جذاب‌تر باشد. این سنگ در انواع سبک دکوراسیون استفاده به کار می‌رود، اما معمولاً به خاطر رنگ مات و سادگی آن مطابق با سلیقه‌ی جوانان است. شما می‌توانید از آن در انواع سبک مدرن و یا خانه‌هایی با رنگبندی خنثی نیز استفاده کنید، کافی‌ست با قرار دادن یک اکسسوری مناسب مثل یک گلدان بزرگ با برگ‌های سبز و یا استفاده از یک آباژور زیبا جلوه‌ی دو چندانی به فضای خانه ببخشید.

سنگ پشت تلویزیون

ویژگی‌های بارز سنگ بازالت برای tvwall

جرا سنگ بازالت برای دیوار پشت تلویزیون گزینه خوبی است؟ سنگ بازالت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد توانسته نسبت به سایر سنگ‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کند و در طراحی دکوراسیون منازل بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه بعضی از ویژگی‌های مهم این سنگ را با هم بررسی می‌کنیم:

۱. از پر اهمیت‌ترین مشخصات سنگ بازالت می‌توان به استحکام و مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی از سنگ بازالت برای تی وی وال خود استفاده کنید، به خصوص اگر قصد دارید که تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید، خیالتان راحت باشد که در اثر ضربه و یا نصب TV شکستگی و یا ترک خوردگی در دیوار ایجاد نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی: کاربرد سنگ بازالت در کافه و رستوران

۲. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سنگ که باعث تمایز آن با سایر سنگ‌ها شده می‌توان به عایق صوتی و حرارتی بودن آن اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی برای دیوارهایی که مشرف به اتاق خواب هستند از سنگ بازالت در تی وی وال استفاده کنید؛ زیرا به دلیل خاصیت عایق صوتی بودن از ورود صداهای مزاحم و همچنین صدای تلویزیون به درون اتاق جلوگیری می‌کند. همچنین به این دلیل که عایق حرارتی خوبی نیز به شمار می‌آید می‌تواند به عنوان سنگ تی‌ وی وال و یا دیوار پشت شوفاژ و شومینه‌ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دیوار پشت تلویزیون

۳.از دیگر ویژگی‌های جالب این سنگ می‌توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد. بنابراین در صورت آلودگی و لکه دار شدن به راحتی می‌توانید از مواد شوینده برای پاک کردن آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا مواد شوینده هیچ آسیبی به آن‌ها نمی‌رسانند.

۴. سنگ بازالت به صورت صفحات ورقه ای و در ابعاد مختلف تولید می‌شود، به همین دلیل پروسه‌ی نصب این سنگ بسیار راحت است و به علت بافت متخلخل و چسبندگی زیاد به سطوح مختلف به راحتی نصب می‌شود.

۴.ویژگی آخر و بسیار حائز اهمیت سنگ بازالت این است که پایین بودن قیمت آن نسبت به سایر سنگ‌ها باعث می‌شود که امکان خرید به صرفه‌ای را برای شما فراهم کند.

اگر از طرفداران سبک مینیمال و مدرن هستید، استفاده از سنگ بازالت در تی وی وال می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. شما می‌توانید با ایجاد فضایی تیره و خنثی با استفاده از سنگ پشت تلویزیون مانند بازالت از اکسسوری‌های متفاوتی برای زیباتر کردن فضای منزل خود استفاده کنید، همچنین با نورپردازی مناسب و اصولی می‌توانید جذابیت تی وی وال را چندین برابر کنید. در واقع سنگ بازالت به دلیل سادگی و مینیمال بودن، هیچ وقت از مد نمی‌افتد؛ حتی در هنگام تغییر دکوراسیون نیز می‌توان به راحتی آن را با انواع وسایل جدید و رنگبندی‌ها هماهنگ کرد.

مقاله پیشنهادی: انواع سنگ نمای ساختمان ویلایی

سنگ بازالت برای پشت تلویزیون را چگونه تهیه کنیم؟

ناگفته نماند که سنگ بازالت برای محوطه سازی و حیاط نیز بسیار مناسب است. اگر پس از مطالعه‌ی مطالب بالا تمایل به استفاده از این سنگ در دکوراسیون داخلی منزل خود دارید، مطمئن باشید که ایده‌آل‌ترین گزینه برای تی وی وال شما سنگ بازالت است. زیرا علاوه بر زیبایی و مقرون به صرفه بودن می‌توانید سالیان سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. به شما توصیه می‌کنیم که در روند طراحی منزل خود از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید تا بتوانید طراحی بی‌نقصی را برای منزل خود انجام دهید. کارشناسان ما در ایران بازالت می‌توانند تمام راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند که انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید سنگ بازالت در بهترین قیمت و کیفیت با تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی: عوامل موثر بر قیمت سنگ بازالت

سوالات متداول

  1. آیا سنگ بازالت برای دیوار پشت تلویزیون مناسب است؟

بله، قطعا مناسب است، چرا که هم عایث حرارتی است و هم صوتی، علاوه بر آن این سنگ به دلیل نمای زیبا و مینیمالی برای دکوراسیون خانه شما گزینه خوبی است. همچنین این سنگ قابل شستشو است و شما می‌توانید با اپبهترین قیمت آنرا از ایران بازالت بخرید.

2. چه سنگ هایی برای استفاده در پشت تلویزیون مناسب هستند؟

امروزه از سنگ های زیادی از قبیل مرمر، گیوتین، گرانیت، آنتیک و بازالت برای دکور و طرح پشت تلویزیون استفاده می‌شود.

3. چرا استفاده از سنگ تزئینی پشت تلویزیون توصیه می‌شود؟

امروزه تزیین و دکور هر قسمت از خانه می‌تواند فضای کلی را دل‌نشین تر کند و آرامش شما را در زمان تماشای تلویزیون بیشتر کند. سنگ نمای تلویزیون نیز از این قاعده جدا نیست. علاوه بر آن می‌توانید از سنگ برای مقابله با سر و صدا استفاده نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *